голосування
Конкурс PR-кейсів
Конкурс PR-кейсів: онлайн-голосування за найкращі комунікаційні проєкти
MMR оголошує про початок голосування за найкращі проєкти в Конкурсі PR-кейсів.
Протягом майже трьох складних років українські компанії продовжують розвиватися та підтримувати українців, адаптуючись під обставини, які принесла нам війна.
У рамках конкурсу PR-кейсів MMR хоче продемонструвати, як за умов постійної загрози та невизначеності український бізнес управляє репутацією, формує імідж бренду та країни і підтримує зв’язок зі споживачем.
Правила обрання номінантів
Запрошуємо нашу читацьку спільноту оцінити кейси.
Голосувати за номінантів у кожній номінації можна 1 раз на добу з однієї IP-адреси. Голосування триватиме до 27 жовтня 23:59.
Хто став найкращим у кожній з чотирнадцяти номінацій, дізнаємося вже 30 жовтня під час PR марафону.
Наголошуємо на тому, що після закриття голосування відбудеться модерація голосів — оргкомітет перевірить усі проєкти на накрутку. Зазначаємо, що у разі виявлення підозрілої активності фінальна кількість голосів за певні кейси може відрізнятися від цифри, що буде зафіксована станом на кінець читацького голосування.
Нагадуємо, що переможців буде визначено за сумою балів онлайн-голосування та оцінок експертного журі.
Кожен ваш голос важливий!
PR-кампанія задля перемоги
Соціальна відповідальність
Проєкт B2G
Корпоративний благодійний фонд
Найкраща digital-кампанія
PR-команда
Відкритість топменеджера
Бренд роботодавця
Спонсорський проєкт
Амбасадор бренду
Інновації в PR
Кращий PR для малого та середнього бізнесу
PR на міжнародному рівні
Найкращий внутрішній PR
Результат голосування: PR-кампанія задля перемоги
-
Аптека Доброго Дня: Онлайн-проєкт «Академія Сталого Здоров’я». Новий формат
Онлайн-проєкт «Академія Сталого Здоров’я» понад рік вчить українців турботі про здоров’я. Кількість переглядів відео на YouTube зросла з 10 000 до 68 000. Відтепер на каналі можна знайти не лише поради лікарів, а й онлайн-тренування. Йога, силові вправи, турбота про mental health. Здорові. Непереможні.
-
GoGlobal: Покоління Перемоги
Проєкт #ПоколінняПеремоги — це історії реальних хлопців та дівчат, які продовжують жити, створювати, допомагати, формувати громадянське суспільство на прикордонних з росією та білоруссю чи деокупованих територіях. Проєкт створений у відео, фото та текстовому форматі. Над фотоісторіями працював відомий фотограф Саша Маслов.
-
Благодійний фонд Руслана Шостака: Від малого до великого
Ініціатива «Від малого до великого» — це сувенірні копії пікапів, прибуток з продажів яких спрямований на закупівлю реальних авто для ЗСУ. На позашляховиках Геройкар виконують завдання штурмовики, розвідники, мисливці за шахедами і пілоти дронів, перевозять спорядження, боєприпаси, евакуюють поранених.
-
Епіцентр: Із сердечком обирай — госпітальєрок одягай
Боротьба проти ворога буде ефективною лише тоді, коли у захисників та захисниць буде все необхідне, а т.ч. зручний одяг. На жаль, жінки ЗСУ та жінки-доброволиці не забезпечені формою, тому компанія Епіцентр та Arm Women Now створили соціальну ініціативу з пошиття жіночої уніформи.
-
ДТЕК: Інсталяція «Битва за світло» — трансформатор, який став символом підтримки українських енергетиків
Інсталяція «Битва за світло» в центрі Києва — зруйнований трансформатор ТЕС ДТЕК, що привертає увагу до нищення енергетики України. Про проєкт написали BBC, Financial Times, Reuters та понад 500 ЗМІ. Щотижня інсталяцію відвідує понад 50 тис. людей.
-
МХП: Військові та ветерани — голоси програми «МХП Поруч»
«МХП Поруч» — це програма підтримки для понад 2500 військових, 500 ветеранів та їхніх родин. Це спільнота, де учасники діляться своїм шляхом реінтеграції до цивільного життя, надихають інших через інтерв'ю, форуми та соцмережі, впливаючи на формування ветеранських політик в Україні.
-
ПУМБ: НЕЗАЛЕЖНІСТЬ У НАС У КРОВІ. Національна донація крові
На День Незалежності України ПУМБ оголосив Національну донацію крові. Ми хотіли довести собі і світу, що незалежність у нас в крові, об'єднати українців навколо донорства крові, розвивати культуру донорства в Україні, врятувати життя українців. Результат: 5 міст, 465 донорів, 1395 надій на життя.
-
Цілодобовий інформаційний марафон «Єдині новини #UАразом»: Об’єднані війною: серія мініінтерв'ю про роботу українських воєнкорів
У рамках телемарафону «Єдині новини» шість медіагруп запустили інформаційну кампанію про воєнних кореспондентів — тих, хто щодня ризикує власним життям, аби оперативно та правдиво доносити інформацію про події на фронті та російські злочини в Україні. Серія мініінтерв'ю про роботу та особистість воєнкорів ІСTV, 1+1 Марафон, Суспільного, Інтер, Ми-Україна, ТК Рада.
Результат голосування: Соціальна відповідальність
-
Аптека Доброго Дня: Благодійна акція «Сильні серця»
Аптека Доброго Дня перераховує 2 грн з проданої одиниці низки косметичних брендів благодійному фонду «Дитяче серце», а вони — Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ. Завдяки благодійній акції «Сильні серця» щомісяця діти з дефектом міжпередсердної перетинки отримують серцеві імпланти.
-
SOCAR: Обійми крилами
На АЗК SOCAR триває благодійний проєкт «Обійми крилами» у співпраці з MONATIK та благодійним фондом «Твоя опора». У рамках проєкту з продажу спеціальних благодійних горняток та листівок збираються кошти для Сімейного центру ментального благополуччя «Твоя опора».
-
Foundation Coffee Roasters x KSENIASCHNAIDER
Foundation Coffee Roasters у співпраці з модним брендом KSENIASCHNAIDER випустили лімітований кавовий лот до Дня Незалежності України. 10% від продажів кожної пачки кави були спрямовані на FPV-дрони для підрозділу ГУР «Химера», тим самим підтримавши українських захисників і підкресливши важливість соціальної відповідальності у бізнесі.
-
SOVA x FROLOV у підтримку БФ «Діти Героїв»: Навіть посеред війни розцвітають квіти
Нова колаборація SOVA x FROLOV поєднує ювелірну майстерність і соціальну відповідальність. У центрі прикрас у колекції — дика троянда, що виросла в бабусиному саду. Частина прибутку йде на відновлення та підтримку психологічного здоров'я дітей фонду «Діти Героїв». За перший місяць проєкт охопив увагу близько 5 мільйонів аудиторії.
-
SOCAR: Філософія безбар’єрності
Мережа АЗК SOCAR впроваджує філософію безбар’єрності в кожен аспект своєї роботи. Усі співробітники SOCAR залучені до процесів обслуговування, успішно пройшли тренінги з безбар’єрності та завжди дотримуються правил доступності, безбар’єрності та толерантності.
-
GoGlobal: Менторська програма «Покоління Перемоги»
Менторська програма «Покоління Перемоги» підтримує підлітків з прифронтових регіонів України, надаючи освітню, психоемоційну та кар'єрну підтримку. Через уроки, мотиваційні лекції, інтенсиви та менторство програма допомагає молоді залишитися в Україні, розвиваючи їхні навички й формуючи майбутніх лідерів.
-
EVA та БФ «Твоя опора»: Разом заради дітей
Проект мережі EVA та БФ «Твоя опора» для відновлення Центру дитячої кардіології та кардіохірургії після ракетної атаки на «Охматдит» 08.07.24. Менш ніж за місяць до проєкту долучились 226960 людей, а сума на допомогу лікарні склала майже 3 млн грн. Кошти спрямовано на придбання медобладнання.
-
Київстар: Нам Тут Жити 2.0 — збір на розмінування країни
«Нам Тут Жити 2.0» — другий спільний проєкт Київстар та Фонду «Повернись Живим» з розмінування країни. Наша ціль — зібрати 100 млн грн на роботизовані комплекси, транспорт та обладнання, щоб зберегти життя саперів та розмінувати українські території.
-
Aspirin ADV: PR-кампанія спільної акції CHANGAN та Фонду «Життєлюб»
Висвітлення участі бренду Changan у благодійній програмі Фонду «Життєлюб»: надання двох автомобілів CS35 Plus та CS55 Plus для доставки гарячих обідів малозабезпеченим киянам старшого віку
-
NOVUS: «Велике маленьке серце» — підтримка малечі з вродженими вадами серця
У межах спільного проєкту «Велике маленьке серце» з БФ «Твоя опора» мережа NOVUS акумулює кошти на закупівлю сучасного медобладнання для лікування дітей з вродженими вадами серця. Разом з клієнтами було оснащено інститут серцево-судинної хірургії ім. Амосова на суму понад 13,5 млн грн і подаровано можливість повноцінно жити 1271 дитині. Долучитися можна придбавши наліпку-серце на касі.
-
hromadske: «На своєму місці» — спецпроєкт про адаптацію ветеранів
У серії матеріалів ми з’ясовуємо, чого ветерани очікують від суспільства, держави та роботодавців у контексті повернення з війни. А також розповідаємо про наявні проєкти від бізнесу та організацій, які допомагають в адаптації. Адже ми маємо докладати максимум зусиль, щоб ветерани відчули себе у цивільному житті на своєму місці.
-
YouControl: Адвокація відкриття закритих суспільно важливих даних
YouControl відстоює право на доступ до відкритих даних. Після 24.02.2022 понад 400 суспільно важливих наборів даних було закрито. Це порушує права громадян на доступ до публічної інформації, перешкоджає роботі бізнесу, ГО і медіа, збільшує рівень корупції, підриває довіру міжнародних партнерів. Кейс про боротьбу за демократію та прозорість бізнес-середовища.
-
Kormotech: Проєкт із вакцинації, чипування та реєстрації собак та котів «Лапки у безпеці»
Проєкт безоплатної вакцинації, чипування та реєстрації котів і собак у 14 областях України. Мета — профілактика сказу та вірусних захворювань, зменшення ризику загублення тварини та підтримка ВПО та їхніх улюбленців.
-
Нова пошта: Перший безбар'єрний марафон
Нова пошта провела перший безбар’єрний марафон, що об’єднав 5000 учасників із 40 країн. Мета заходу — зробити біг доступним для всіх. Дистанції подолали понад 300 представників маломобільних груп: люди з порушеннями зору, слуху, ДЦП, на кріслах колісних, на протезах, з дітьми та з тваринами.
-
SoftServe: EmpowerU — ІТ-курс для ветеранів та військових
Безкоштовний ІТ-курс EmpowerU від SoftServe Academy отримав 702 заявки від ветеранів, військових та їхніх родин, що свідчить, наскільки важливо зараз працювати з ветеранами/військовими в Україні, у яких велика потреба в додаткових кар’єрних можливостях. Новий курс стартує у грудні, а ініціатива триватиме й надалі.
-
Нова пошта: Перше безбар'єрне відділення
Нова пошта відкрила перше в Україні безбар'єрне поштове відділення. Воно зручне для всіх: батьків із маленькими дітьми, людей на кріслах колісних, на протезах, із порушеннями зору, слуху, з домашніми улюбленцями й інших маломобільних груп. Щоб кожен клієнт почувався комфортно та безпечно.
-
ПУМБ: «ЖИТИ НАЗУСТРІЧ» — платформа інтеграції ветеранів і ветеранок
Повернення до цивільного життя — непростий шлях. І ніхто не має долати його наодинці. «ЖИТИ НАЗУСТРІЧ» — платформа інтеграції ветеранів в трудові відносини, підприємництво, фінансові процеси і суспільство. Якісна інтеграція можлива тільки тоді, коли кожен з нас зробить кроки назустріч одне одному.
-
Медична лабораторія ДІЛА та Агенти крові: (НЕ) ЗАЛІЗНІ
Проєкт (НЕ) ЗАЛІЗНІ — це велика колаборація між Агентами крові та медичною лабораторією ДІЛА. Бути донором крові — це шляхетний вчинок, який рятує життя. Аби допомагати іншим, донори повинні стежити за своїм здоров'ям, зокрема перевіряти рівень феритину. Дбаючи про себе, зможемо довше допомагати іншим. Залізним є лише Iron Man, а справжні герої перевіряють феритин.
-
Медіакампанія Depaul Україна «Втрачений дім: 22% бездомних — переселенці»
Медіакампанія Depaul Україна «Втрачений дім: 22% бездомних — переселенці» висвітлює дослідження проблеми бездомності в Україні. Охоплення 70 000 в ЗМІ та 150 000+ у соцмережах. Як результат розпочато діалог влади з фондом щодо проблеми бездомності, а кількість звернення до фонду зросла на 25%.
-
WhiteBIT: Працюємо для перемоги України!
WhiteBIT виділила понад 445 млн грн на допомогу Україні за роки повномасштабного вторгнення. Завдяки їх технічному рішенню Whitepay українські благодійні фонди змогли прийняти криптодонати на суму понад $100 млн. Упродовж останніх місяців WhiteBIT передали на фронт броньоване авто, 9 дронів та переказали 5 млн грн військовим у рамках збору ATLAS UNITED.
-
GlobalLogic: GlobalLogic та Superhumans повертають супергероям суперможливості
Напередодні Різдва GlobalLogic та її фахівці передали 6 млн грн у Superhumans для протезування та реабілітації військових. Четверо суперів уже відновили свої сили – бігають, плавають, обіймають близьких. Щоб збирати кошти на нові протези, ми провели спільні івенти з нашими Суперлюдьми: спілкувались та писали код для біонічних протезів.
-
Gulliver: Вшанування пам’яті загиблих Героїв на екранах ТРЦ Gulliver
Платформа пам’яті Меморіал спільно з ТРЦ Gulliver наприкінці січня започаткували традицію вшанування пам’яті полеглих Героїв України у війні проти російської федерації. Місія проєкту – створювати та розвивати нову культуру пам'яті в країні.
-
EPAM Україна: Наплічники життя
«Наплічники життя» — це передача бойовим медикам укомплектованих рюкзаків та інформування про важливість якісного такмеду серед цивільних. Один такий наплічник може врятувати життя 10 поранених. Проєкт реалізовано спільно ЕРАМ Україна та БФ «Лелека».
-
Trembita PR та БФ «Твоя опора»: Можна купити серце
За статистикою, виживають 99.9% прооперованих дітей з простими ВВС. До Всесвітнього дня серця ми провели комплексну кампанію з outdoor, медіа та digital комунікаціями, до якої долучились зірки, бізнес, медзаклади та звичайні люди. Загальне охоплення склало більш як 38 млн, а кількість донатів на операції дітям з ВВС зросло у 300 разів.
-
PR buro ACKERMANN: Перший 3D-будинок в Україні для родини військового
У родини Березових війна забрала спочатку житло, а потім і голову родини. Вітчизняний стартап 3D UTU, дізнавшись історію сім’ї, створив для них “під ключ” перший в Україні 3D-будинок. За місяць про історію родини та унікальну технологію будівництва дізналося більше 3 млн людей.
Результат голосування: Проєкт B2G
-
TERWIN: WINHUB — проєкт, представлений на Ukraine Recovery Conference 2024 у Берліні
WINHUB — проєкт розвитку логістичних потужностей України від корпорації TERWIN. Він увійшов до Ukraine Investment Guide та був представлений на Ukraine Recovery Conference 2024 у Берліні. Передбачає будівництво понад 1 млн кв. м складських приміщень класу «А» у чотирьох областях України з інвестиціями 700 млн доларів.
-
Благодійний фонд «МХП-Громаді»: 15 адаптивних клубів у регіонах для ветеранів
Об'єднання заради змін у регіонах, де хочеться жити, - це про конкурс «Час діяти, Нестримні». Його вдалося реалізувати завдяки партнерству Мінмолодьспорту, Всеукраїнського центру фізичного здоров’я «Спорт для всіх» та БФ «МХП-Громаді». 117 заявок, 15 переможців та понад 5 млн грн на реалізацію проєктів.
-
GoITeens: Кіберпростір змін. Як інноваційне партнерство GoITeens з державою допомогло понад 100 000 дітей в опануванні цифрової грамотності
Спільно з державою формувати національний імідж України як країни, що активно інвестує в освіту та безпеку майбутнього покоління — честь і відповідальність. GoITeens разом з НБУ та ДТЕК створили віральні марафони у метавсесвіті, аби допомогти понад 100 000 дітей прокачати цифрову грамотність та кібербезпеку.
-
BROCARD і ГУР: Об'єднатися заради Перемоги
За 2,5 роки компанія BROCARD перерахувала на потреби Сил оборони України більше 215 млн грн й увійшла в топ-30 лідерів за обсягами донатів. У рамках співпраці з Головним управлінням розвідки відсоток від обігу компанії регулярно йде структурним підрозділам МО України. Вклоняємось воїнам за мужність. Дякуємо ГУР за довіру.
Результат голосування: Корпоративний благодійний фонд
-
Благодійний фонд PEREMOGA — більше ніж благодійність: це головний кейс в житті агенції RGB IDEA GROUP та перемога над обставинами заради майбутнього
Завдяки партнерству БФ PEREMOGA та креативної агенції RGB IDEA GROUP, яка виділяє 20% прибутку на благодійність, було реалізовано 25 благодійних проєктів, залучивши 76 брендів та 124 амбасадори. Разом із місією «WCK» та міжнародними фондами нагодували мільйон людей і зібрали понад 20 млн гривень для тих, хто цього найбільше потребує.
-
NOVUS: Food for Ukraine — благодійний фонд для продовольчої допомоги українцям, що особливо постраждали під час повномасштабного вторгнення
Фонд Food for Ukraine, створений за ініціативи бенефіціара NOVUS Раймондаса Туменаса, допомагає продуктами дітям-сиротам, самотнім літнім людям, родинам у скруті, людям з інвалідністю та мешканцям прифронтових територій. З початку повномасштабного вторгнення фондом було доставлено 107 вантажівок із 2 150 000 кг їжі на суму понад 105 млн грн.
-
Медична лабораторія ДІЛА: Благодійний фонд «Фундація ДІЛА»
Мета БФ «Фундація ДІЛА» — підтримувати здоров’я українців та робити внесок у побудову успішного майбутнього нашої держави. Адже віримо, що від здоров’я та самопочуття кожної людини залежить розвиток економіки, культури і майбутнього країни в цілому. З 2022 року ДІЛА і Фундація ДІЛА спрямували в перемогу 72 844 129 грн.
-
Благодійний Фонд Руслана Шостака працює заради майбутнього, рятуючи дітей-сиріт від війни та постачаючи автівки ЗСУ
Благодійний Фонд Руслана Шостака реалізує два проєкти: «Дитинство без війни», що евакуював до Туреччини 3500 дітей-сиріт, увійшовши до World Book of Records, та «ГЕРОЙCAR» — платформу для забезпечення ЗСУ транспортом. Вже закуплено понад 400 пікапів. Фонд увійшов у ТОП-50 за версією Forbes.
Результат голосування: Найкраща digital-кампанія
-
Become: PR-кампанія для PR-серіаліті GLOBA
Українські бізнеси мають бути видимими по всьому світу! GLOBA — освітній серіаліті про PR, бізнес-комунікації та нетворкінг. Проєкт для українських підприємців, що хочуть будувати бізнес на міжнародному ринку. Це 20 роликів по 15 хвилин, у яких фаундери компаній та експерти з міжнародного PR поділились конкретними інструментами для глобального розвитку бізнесу.
-
UNITED PR Communications: Nemiroff Vodka Brand Champion
Nemiroff отримав відзнаку Vodka Brand Champion 2024 за версією The Spirits Business завдяки 41.7% зростанню продажів. Завдання кампанії — максимальне поширення новини через диджитал-канали. Створено медіаплан, що включав прес-релізи, нативні статті, соцмережі та Telegram-канали. Результати: 6 млн охоплення, 25% залученості та 81% позитивних реакцій.
-
Київстар ТБ: Кінолекторій
Кінолекторій від Київстар ТБ — освітній проєкт Київстар ТБ та Української Кіношколи, що представляє серію безкоштовних лекцій від українських діячів кінематографу, які спрямовані на підтримку та розвиток української кіноіндустрії за допомогою лекторіїв від діячів індустрії.
-
ДТЕК: Як субкультурний маркетинг перевертає гру
Ми почали постити в TikTok меми про аніме, відеоігри та супергероїв – і тут завеееертілось! Відсилки до різних субкультур дозволили нам перевернути гру в соцмережах. Всього за рік ДТЕК отримав 62 мільйони органічних переглядів та 150 000+ підписників.
-
WhiteBIT: Нова ера інтеграції блокчейну, ритейлу та спорту
Кейс WhiteBIT за підтримки Нацзбірної з футболу та мережі АТБ залучив українців до криптовалют, інтегрував цифрові активи у ритейл та захопив емоціями від футболу. Покупці, колекціонуючи картки, отримували доступ до призового фонду 250 000 USDT. Кампанія завірусилася у Tik Tok, а digital-охоплення сягло 9 млн.
Результат голосування: PR-команда
-
PR-команда EVA
PR-команда EVA працює над зовнішніми комунікаціями та КСВ компанії. З початку вторгнення реалізувала понад 20 благодійних ініціатив. Долучивши понад 5 млн учасників, акумулювала на добрі справи вже понад 94 млн грн. Завдяки роботі команди EVA впевнено тримає інформаційне лідерство в своєму сегменті.
-
PR-команда BRO: creative agency
PR-відділ — нова структура у BRO: creative agency, створена у 2023 році. Та всього за 1 рік новостворений відділ зміг здійснити > 600 співпраць з інфлюенсерами, які побачили > 22 млн людей, розробити 6 видів PR-кітів та отримати 86 млн контактів з колаборацій.
-
PR-команда YASNO: створюємо лавмарк бренд у сфері енергетики
Креативність+сміливість+досвід=команда маркетингових комунікацій YASNО. Ми спільно напрацьовуємо рекламні кампанії та проєкти, що дають високі результати бізнесу та роблять бренд впізнаваним навіть не на домашніх територіях. А один твіт нашого СММ-ника може знизити навантаження на енергосистему!
-
Нова пошта: найкраща PR-команда
За 23 роки Нова пошта стала надійним партнером українців у часи змін. Наша PR-команда працює з кількома ЦА: ЗМІ, партнери, клієнти, співробітники, суспільство. Використовуємо різноманітні інструменти та канали, щоб швидко реагувати на запити та потреби. Моніторимо результати своїх кампаній, щоб вдосконалювати стратегії та досягати вищих результатів.
Результат голосування: Відкритість топменеджера
-
Сергій Коваленко, YASNO: Перетворюємо кризу у знання бренду
Чи можна перетворити знання про YASNO як про рупор енергетики в знання про YASNO як постачальника? Так, адже завдяки відкритості та харизмі СЕО Сергія Коваленка бренд успішно набуває статусу лавмарка та надійного партнера для побутових та бізнес-клієнтів.
-
Міністерство дверей: Авторський ютюб-проєкт Сергія Панченка «P.S. BUSINESS»
Ютюб-канал P.S. BUSINESS Сергія Панченка — це проєкт, де чесні розмови з провідними українськими підприємцями відкривають внутрішню кухню бізнесу. Сергій щиро ділиться власним досвідом та говорить про реальні виклики, демонструючи підприємництво таким, яким воно є, без прикрас і штучного успіху.
-
WhiteBIT: Засновник і СЕО WhiteBIT Володимир Носов
Візія Володимира — масове впровадження криптовалют і блокчейн технологій у повсякденне життя. Як експерт він ділиться досвідом у своєму криптошоу ВуНі. Володимир відомий багатомільйонними донатами на ЗСУ, за що був відзначений найвищими нагородами Міноборони. Також Володимир є інвестором та Президентом ФК “Металіст 1925”, врятувавши клуб від закриття.
-
Молода і зухвала: як Юлія Сілецька з ÜLKA експортує у 35 країн та змінює світовий б'юті-ринок
Персональний бренд Юлії Сілецької — ключ до успіху компанії ÜLKA, яка у 2023 зробила оберт $3 млн. Власниця компанії активно веде соцмережі та публікується у медіа, виступає на сцені та задає тренди у б'юті-світі. PR — це стиль життя, який приносить нових партнерів та допомагає уникати криз.
-
DVL (Датагруп-Volia-lifecell): Михайло Шелемба
Михайло Шелемба — уособлення нової телеком-групи DVL (Датагруп-Volia-lifecell). Його лідерство сприяло найбільшій M&A-угоді в Україні за 10 років та найбільшим міжнародним інвестиціям з 2022 р. Меценат, засновник проєкту з підтримки дітей-сиріт «Наші діти», допомагає військовим із протезуванням. Триатлоніст, Ironman, мотиватор для команди.
Результат голосування: Бренд роботодавця
-
Дарниця: Бути українцями — це наше
У часи викликів війни питання національної ідентичності стало особливо актуальним. Щоб підтримати й об'єднати людей, Дарниця створила проєкт «Бути українцями — це наше», спрямований на підтримку національної гордості. Проєкт включає цикл лекцій з української мови, літератури та історії.
-
Raiffeisen Bank: Ти маєш значення — трансформація бренду роботодавця Райфу
«Ти маєш значення» — нова філософія бренду роботодавця Райффайзен Банку. Сила банку йде зсередини, від людей, які тут працюють: талановитих, амбітних, готових бути відповідальними за зміни. Ми зі свого боку даємо їм необхідні ресурси, визнання та підтримку. Разом ми віддані одній меті — будувати краще майбутнє #разом_з_Україною. Адже хто, як не ми?
-
Uklon Inside: про компанію зсередини
Uklon Inside — відеопроєкт про те, як влаштований райдхейлінговий сервіс Uklon зсередини. Внутрішні експерти компанії розповідають, над чим працюють та як їм все вдається. За два сезони проєкту ми відзняли 20 команд, 47 спікерів. Отримали 3.6 млн охоплення, а 85% ньюкамерів бачили проєкт до того, як проходили хайринг процес в компанію.
-
Bolt: Bolt Driver Academy Summit 2024
Bolt Driver Academy Summit 2024 — перший офлайн-захід для водіїв-партнерів Bolt в Україні, мета якого — створення простору для відкритого діалогу між водіями-партнерами та представниками компанії. Взаємодія з тими, хто забезпечує основний сервіс, є ключовим чинником для підтримки якості роботи компанії, а водії — це «обличчя» сервісу Bolt.
Результат голосування: Спонсорський проєкт
-
SOVA: Офіційний партнер Ukrainian Fashion Week SS25
Ювелірний дім SOVA став офіційним партнером Ukrainian Fashion Week. Команда презентувала GlamBOT зону, де всі гості могли зняти динамічне уповільнене відео так само, як світові зірки на червоних доріжках. Зона SOVA стала справжнім хедлайнером в галереї Мистецького Арсеналу: за два дні було створено понад 600 відео, а бренд отримав більше 200 згадок у соцмережах та досягнув близько 4 мільйонів охоплення.
-
Епіцентр: Всім серцем з олімпійцями
У травні 2023 Епіцентр став офіційним партнером Національного Олімпійського комітету України. Наша співпраця перш за все мала на меті підтримку українських спортсменів у підготовці до XXXIII літніх Олімпійських Ігор у Парижі в умовах війни, а також промокампанію з підтримки української олімпійської збірної.
-
AFINA Group: Успішна інтеграція бренду у масштабний проєкт
ТМ Вухастик — українська серія засобів для догляду та прання для родини, розроблена для малюків з перших днів життя. За рік бренд став символом сімейного затишку, ставши спонсором масштабних подій для родини. Яскраві зони розваг і акції зробили його улюбленим для батьків і дітей. Виробництво стартувало влітку 2023 року, продукції продано понад 3 млн кг.
-
DVL (Датагруп-Volia-lifecell): БІГОЗБІР «З Метеликами в серці»
Компанія Датагруп-Volia системно допомагає дітям, які найбільше цього потребують. З RunUkraine ми провели благодійний БІГОЗБІР «З Метеликами в серці» для дитячого хоспісу «Дім Метеликів» з Міста Добра. Пробіжки 841 учасника компанія конвертувала в донати: 1 км = 10 грн. Разом зібрали 1 мільйон грн.
Результат голосування: Амбасадор бренду
-
Епіцентр: Світло в тобі
Світлана Тарабарова вже 3-й рік поспіль є амбасадором та повністю відповідає цінностям компанії «Епіцентр». Світлана залучена в рамках комунікацій різних напрямків компанії: «Студії Світла», «Новорічного ярмарку», EPILAND та багато іншого. Висвітлює у своєму Instagram різноманітні події, акції та ініціативи компанії.
-
BRO: creative agency: UGC працює (>101 млн переглядів для Krauff)
Протягом липня-серпня BRO: creative agency здійснювало PR-кампанію для бренду посуду Krauff, щоб збільшити кількість контактів бренду з ЦА і підвищити впізнаваність. Рецепт ефективної співпраці: якісний посуд + чіткі ТЗ + релевантні кріейтори = >101 млн переглядів, рекламний бюджет якої 0 грн!
-
Bolt: Амбасадор Bolt — Євген Янович
Bolt вирішив вивести співпрацю з інфлюенсерами на новий рівень. Ми зрозуміли, що справжній амбасадор бренду має бути частиною команди. Він знає та говорить, як про переваги, так і про недоліки, чує ваших користувачів та може з ними взаємодіяти для вирішення різноманітних кейсів. Саме таким амбасадором для Bolt став Женя Янович.
-
Фокстрот: Фоксі з тобою
«Фоксі з тобою» — іміджеве промо на підтримку фірмового мерча Фокстрот. Це яскрава колаборація бренд-персонажа Фоксі з блогером РуханкоМеном. Мерч Фоксі завжди поруч, даруючи підтримку та емоції, обіймаючи кожного. Кошти з продажу спрямовуються на арт-терапію для дітей, постраждалих від війни.
-
EPAM Україна: Загартована сотня
Автомобілі на фронті — незамінний помічник наших захисників. IT-компанія EPAM Україна та ГО «Загартовані серця» передали Силам оборони більш ніж 100 пікапів. Компанія виділила 30 млн грн, а ще 1,5 млн зібрали в рамках фандрайзингу з яким допомогли Alyona Alyona, Микита Добринін, Назар Габар та ІТ-фахівці EPAM.
Результат голосування: Інновації в PR
-
Аптека Доброго Дня: WOW-квест краси в аптеці
Як познайомити клієнтів з аптечною косметикою? Провести WOW-квест. В Аптеці Доброго Дня сховали на полицях б’юті-бокси з косметикою. Клієнти мали їх знайти, а щоб отримати, опублікувати в сторіз селфі з боксом та позначити аптеку в Instagram. Понад 300 задоволених киян і стільки ж згадувань у мережі.
-
Дарниця: Як Дарниця вийшла за межі, взаємодіючи з рок-гуртом «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ»
Сьогодні українські бренди не лише матеріально підтримують військо, країну і споживачів, а й роблять емоційний внесок у Перемогу, застосовуючи інноваційні PR-рішення. Так фармацевтична компанія «Дарниця» створила кліп на пісню «Хто я» для гурту «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ», вийшовши за межі сприйняття фармацевтичного бізнесу і PR-рішень.
-
COMFY: Як у COMFY День народження святкували
У серпні COMFY традиційно святкує ДН. Як і щороку, ритейлер #намберван запропонував знижки та комунікував про це на ТБ, у диджиталі та соціальних мережах. До привітань приєднались песик-урбаніст Коржик, справжній Львівський круасан, серветки за 1 гривню та ін. Кейс про сучасний SMM та нетривіальні рішення від лідера з продажів техніки та електроніки.
-
Укртелеком: «Казки під ялинку» від Укртелеком та MEGOGO AUDIO
Різдвяні історії з книги «Казки під ялинку» від «Видавництва Старого Лева» для аудіоверсії начитали співробітники контакт-центру Укртелеком. 16 казок українських авторів прослухало більше 20 тис. слухачів. Охоплення комунікаційної кампанії — 1,5 млн.
-
Нова пошта: Старт без пострілу — нова спортивна традиція
Нова пошта переосмислює традицію стартового сигналу. Замість пострілу, що травмує людей із ПТСР і досвідом насильства — символ підтримки й інклюзивності. Сигнал розробили з психологами та науковцями зі США. Він містить зворотний відлік, звучання трембіти та відлуння, що триває до старту учасників.
-
pomitni: промо музичного альбому OTOY. Від смітників для думок до нового треку
Команда музичного лейбла Pomitni залишила «смітники для думок» у помітних місцях Києва на підтримку нового альбому репера OTOY. Так, перехожі могли позбутися нав’язливих думок, а артист привернув увагу медіа та нової аудиторії. Фіналом кейсу став трек «100 роздумів», зібраний з думок реальних людей.
Результат голосування: Кращий PR для малого та середнього бізнесу
-
Епіцентр: Місяць єдності та стійкості українських брендів
Лютий назавжди в нашій ментальній пам’яті залишиться місяцем початку війни. Але в компанії «Епіцентр» вирішили присвятити цей період українським виробникам і назвати лютий місяцем стійкості і єдності українських брендів. Ярмарок українських брендів нагадав: потрібно підтримувати своє — українське.
-
агенція ahentsiia: PR-кампанія серіалу про українську рекламу «Три в одному»
PR-кампанія серіалу про українську рекламу «Три в одному» від школи попкультури Skvot та продакшену knife. У рамках кампанії ми провели 4 раунди комунікації в ЗМІ, випустили серію неновинних матеріалів, зʼявились в інших каналах комунікації, провели сідінг мерчу серед лідерів думок та організували велику премʼєру серіалу в кінотеатрі «Жовтень».
-
PR-агенція «Великі історії»: Комунікаційна кампанія «Все під контролем» для «Ваговимірювальних систем»
Комунікаційна кампанія «Все під контролем» для виробника промислових вагів. Як результат — компанія «Ваговимірювальні системи» вийшла на нові регіони, запустила партнерську програму та отримала +100% лідів.
-
Благодійний фонд «МХП-Громаді»: Конкурс бізнес-ідей «Роби своє»
«Роби своє» — це платформа для малого бізнесу, яка не лише надає гранти на розвиток, але й забезпечує потужну промоцію для 100+ локальних бізнесів. Завдяки публікаціям у ЗМІ, спецпроєктам і участі в ключових заходах, переможці отримують підтримку для зростання та виходу на нові ринки.
Результат голосування: PR на міжнародному рівні
-
Аптека Доброго Дня: Реклама українського бізнесу на Мангеттені
Аптека Доброго Дня випустила рекламу на Мангеттені, на площі Таймс-сквер. Челендж підтримали мережа лабораторій «Ескулаб» та поштово-логістична компанія «MEEST-America». Разом ми привітались з українцями за кордоном та показали, що бізнес розвивається попри війну.
-
Kernel: «Мед мінних полів» — продукт, якого не мало б існувати
«Мед мінних полів» — це лімітований немасовий продукт, покликаний привернути увагу міжнародної спільноти до питання замінованості України та створити нові формати для діалогу зі світовими ЗМІ щодо підтримки України. Проєкт отримав бронзового лева у Каннах та вже зібрав понад 30 нагород на міжнародних фестивалях.
-
Благодійний фонд «МХП-Громаді»: «Культура vs війна» — ефективна культурна дипломатія, яка збирає мільйони для військових
Діячі культури — це потужні рупори, їх слухають, їм вірять, за ними йдуть мільйони. Тому Асоціація «Дивись українське» за підтримки Благодійного фонду «МХП – Громаді» об'єднується з митцями у проєкті «Культура vs війна», щоб через їхні історії боротьби у війні розказати правду про злочини рф.
-
Благодійний Фонд Руслана Шостака: «Дитинство без війни» у World Book of Records за найбільшу евакуацію дітей-сиріт з часів Другої світової війни
Проєкт «Дитинство без війни» увійшов до World Book of Records за найбільшу евакуацію дітей-сиріт з часів Другої світової — понад 3500 дітей-сиріт перевезено до Туреччини. Проєкт здобув світове визнання завдяки розголосу в ЗМІ. Фільм «Save Generation UA» став переможцем кількох міжнародних кінофестивалів і єдиним українським фільмом на Washington West Film Festival у США.
Результат голосування: Найкращий внутрішній PR
-
Дарниця: Кожен контент-мейкер. Зміна комунікаційної парадигми
У Дарниці впевнені, що кожен співробітник є важливою частиною команди з унікальними знаннями та здібностями. Тому впроваджено сучасний підхід до обміну інформацією через внутрішню мережу, де кожен може стати контент-мейкером. Це сприяє обміну досвідом, ідеями та зміцнює співпрацю.
-
Acino: «Вишита Краса» Project
«Вишита Краса» — це проєкт для людей і про людей , що поєднує традиції минулого з інноваціями сьогодення. У 2024 році Acino вчетверте провела творчий конкурс до Дня вишиванки, присвячений натхненним історіям. Проєкт сприяє збереженню національних традицій, підвищує згуртованість команди та надихає!
-
OLX Україна: «МИ — OLX»
Проєкт «МИ — OLX» показує, що за успіхом компанії OLX стоїть колектив талановитих і працьовитих людей. Він спрямований на те, щоб продемонструвати величезну кількість роботи, яку виконують співробітники щодня, підтримуючи високий рівень сервісу.
-
Міністерство дверей: Відчинені двері для нових лідерів
Завдяки постійним інвестиціям у навчання та розвиток внутрішніх комунікацій «Міністерство дверей» формує нових лідерів всередині компанії. Це дозволяє будувати сильну, злагоджену команду, готову до викликів і нових досягнень, що зміцнює її конкурентоспроможність навіть у складні часи.
-
Trembita PR та VARUS: Кампанія вдячності
Чи часто ми дякуємо тим, хто обслуговує нас у магазинах? Щоб привернути увагу до ввічливого спілкування, Trembita PR та VARUS запустили outdoor і digital кампанію «В людях ваша сила! Робота кожного важлива». Амбасадоркою проєкту стала співачка Світлана Тарабарова. Результат: щомісяця мережа отримує близько 250 подяк для персоналу.
-
МХП: Екосистема комунікацій з військовими та ветеранами
Телеграм-спільнота «Сила ветеранів», гаряча лінія 24/7 та мережа з 20 координаторів «Центру із взаємодії з військовими та ветеранами» забезпечують комплексну підтримку в межах програми «МХП Поруч». У «Силі ветеранів» більш як 400 ветеранів компанії спікуються, отримують супровід психолога, юриста та експерта з реабілітації.
-
Farmak: Єдність через внутрішню комунікацію
Із запуском стратегії Farmak 2.0 «Від локального до глобального успіху» у 2021 році компанія зосередилася на збільшенні світової присутності та трансформації в міжнародний бізнес. Це поставило перед командою корпоративних комунікацій новий виклик: пояснення серйозних змін та постійне інформування команди. І цей виклик було прийнято!
-
Банк Кредит Дніпро: Cross-functional communication
Для формування відчуття єдності Команди велике значення має система комунікації. Ми дотримуємось демократичного стилю управління, в Банку Кредит Дніпро превалює горизонтальна комунікація, зокрема в нас є внутрішня соцмережа. Щороку ми визначаємо найкращих працівників у Cross-functional Communication.
-
YASNO: Внутрішній PR в YASNO
У кризових ситуаціях важливо тримати всю команду в курсі подій. Адже обізнані колеги=стійкий бізнес. На початку повномасштабки ми отримали сигнал від команди, що їй потрібно більше інформації та підтримки, тому оновили підходи до внутрішнього PR YASNO. eNPS 93% показав, що ми все зробили правильно!
Кейси номінантів
Журі конкурсу
Сергій Біденко
репутаційний та антикризовий радник
Олена Дерев’янко
провідний український експерт у сфері управління репутацією, співзасновник і партнер Агентства PR-Service, віцепрезидент Української PR-Ліги
Олена Плахова
директорка із управління репутацією та маркетингом групи компаній NOVA (Нова пошта)
Олена Осипчук
PR-директорка Socar
Сергій Костя
маркетинг-директор Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії
Ксенія Сікорська
маркетинг-директорка ПУМБ
Олена Зубарєва
директор зі стратегічних комунікацій корпорації Terwin, експерт у сфері комунікацій та сталого розвитку
Сергій Грабчак
директор з маркетингу Ощадбанк
Антон Бокий
Chief Marketing Officer INTERTOP Ukraine